1 Mayıs 2013 Çarşamba

Ojeler- Ojeler

Yaşasın Renklerrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
Sonunda yaz gelmeye başladı , artık kıyafetlerde kışlıklarla yerini değiştirdi. Baharlıklar , yazlıklar çıktı piyasaya.En çok da sevinen benim ee ne de olsa haziran doğumluyum,yazı çok severim bilmiyorum ama yaz bana daha başka gelir kışı da kar yağdığında sadece izlemek için güzeldir benim için( kış sırf bundan ibaret sanki:)) yoksa dışarı mümkünse çıkarmasınlar , soğuya hiç dayanamam zaten bunun için dışarıda kalanlara hep dua ederim hala da öyle Allahım yardımcıları olsun.
Kıyafetlerde gardolabımızda yeniden yer aldığına göre rengarenk elbiseler,tişörtler, ee tabi bunları da tamamlamak ellerimizde rengarenk renkler görmek için ojeler lazım.Olan biten ojelerimi ortaya çıkardım bakıyım ne renkler kalmış ne renkler gitmiş dedim, gitmiş dedimse en son baya oje attım da ya bitikti ya da kurumuş gibi olduğundan çöpe gittiler.Hangi hatun oje sevmez ki dimi ama :)Ben genelde mat ojelerden hoşlanıyorum.Bunlarda mevcut ojelerimdir, diyorum ve bir sonra ki yazıda görüşmek üzere diyerek sonlandırıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder