3 Mayıs 2013 Cuma

Muck :) Rujlar

Katalog gibi çekimi mi yapalım illa:)
Arkadaş olan biten bu, her hatun gibi makyaj yapmayı seven elindekilerin var olduğunu bilse de görünce dayanamayıp alan varlıklarız.Resimde göründüğü gibi hemen hemen aynı tonlar var bende , mat renkler kullanıyorum genellikle.Hiç de biten ruj yok bende nedense:) Hiç bir ruju bitirdim sonunda diyemedim, söyleyemedim,yazamadım:)Sürekli sürmem çok sık ruj da tazelemem:)Ben de yani nasıl bitsin değil mi hemen ruj.Ama rujsuz da yapamam ki.
Ruj biliyorsunuz ki makyajımızın vazgeçilmez bir parçası.Bazen sadece bir ruj sürmek bile yeterli geliyor.Bazılarının kokusu ve tadı da ayrı bir güzel.Naneli rujumu sürdükçe sürmek istiyorum mesela.Beyaz tenli olduğum için toprak renkleri ve açık pembeler ve vazgeçemediğim nudeler kendime yakıştırdığım renkler.Evett böyle işte bol bol rujlar ve  en güzelleri , sizlerin olsunnnnnnnnn:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder