21 Mayıs 2013 Salı

Zeytinyağlı yiyemem aman :)

Basmada fistan giyemem aman :):))::)

Zeytinyağlı yaprak sarma her an her zaman olsa yenilecek hooppp mideye indirilecek bir lezzet değil midir?

Ara sıra şöyle oturup bir tencere yapıp doya doya yiyelim derim ve görüldüğü üzere oturup sararım.Yeni yaptığım da buzluğa baktım benim yaprak sarmalarım var en iyisi yapıp güzelce yiyelim dedim.Çok severiz eşim de bende. Çalıştığım için her zaman yapamıyorum ama yapınca da çok olsun bir kere de bitmesin istiyorum :) Zaten kim hemen bitsin ister ki değil mi ama ....

Vallaa sabah akşam yenilir bu dolmalar..

Yaptıysanız, yada şu günlerde sizde yapayım diyorsanız şimdiden afiyetler olsun canlar..:)

1 yorum:

  1. TITIAN ART / NONIC ART | Titanium Art
    TIAN ART / NONIC titanium glasses frames ART. 1) TITIAN ART. 3) TITIAN ART. 4) smith titanium TITIAN ART. 5) TITIAN smith titanium ART. 6) TITIAN ART. 7) titanium white dominus price TITIAN ART. 8) TITIAN ART. 9) TITIAN ART. 10) TITIAN ART. 11) titanium wood stoves TITIAN ART.

    YanıtlaSil