4 Mayıs 2013 Cumartesi

Atıştırmalık Pizzalar


Yaşasın pratik olan her şey.
Günün karmaşası , koşuşturma, çocuk varsa onunla ilgilen , ev ile uğraş, yemek telaşı , diğer sosyal aktiviteler derken zaman mı kalıyor anacığım.Gerçekten ne zaman yetiyor ne de her işe yetişebiliyoruz yani şahsım adına yetişebiliyorum.Yetişememek diyince hemen konuyu İstanbul a getiriyorum; İstanbul tam anlamıyla dehşet şekilde dakikalarla yaşanan bir şehir.Ankara da o kadar rahattım ki istediğim yere istediğim zaman rahat rahat ulaşabiliyordum.Ankara da yaşayanlar bilir zaten belli başlı yerler vardır, gideceğiniz yer en az 30dk  en fazla 50dk dır. Ulaşım rahat , caddeler geniş mi geniş,gidilecek yerler belli, kısacası İstanbul'dan rahat mı rahat arkadaş, ama ben kiminle konuşsam muhabbetimizde Ankara'ya gittim ama hiç sevmedim , yada Ankara bana çok soğuk geldi ee tabi öyle gelir ilk gidiyorsun hiç bir şey yok bilen biri Ankarad'a nereye gidilir ne yapılır bilmiyorsa tabi ki ilk bakışta sevilmez.İstanbul da yaşayıp da Ankarayı gideni hiç düşünemiyorum, hadi ben Ankaradan geldim her şeyin can damarı burada her şeyi çok çabuk benimsiyorsun.İstanbul artık beni aldı yapacak bir şey yok, ben bu yazımdan Ankarayı ve ailemi özlediğimi şu an itibariyle anlıyorum.
 
Duygusallığı bırakıp atıştırmalık pizzayı yazalım.Dün eve gelince yemeğim olmadığı aklıma geldi , mutfakta şöyle bir dolandım bakıyım ne çıkar ne yaparım diye şahsen ben görünce ortaya bir sürü fikir çıkarırım. Baktım bayatlamaya doğru ilerleyen ekmekcikleri görünce hemen pizza dedim.Hem pratik hem kolay ayrıca da doyurucu.2 kişiye de fazlasıyla yeter , yalancı pizza diyelim en iyisi bu leziz ekmeklere:)
 
Ben mini pizza ekmeklerini bu şekilde yaptım;
 
Tepsimize bayatlamış (trabzon ekmeği varsa daha lezzetli oluyor)ekmeklerimizi diziyoruz,
ben lezzetli olsun diye becel yağ sürüyorum ekmeklere.Ayrı bir kapta;
 
yarım sucuk(küp doğranmış)
3-4 adet biber
1 tane yumurta
1 bardak rendelenmiş kaşar
1 tane domates (küp doğranmış)
tuz+k.biber+pul biber
 
Hepsini kapta karıştırıyoruz.Bir kaşık yardımıyla ekmeklerin üzerine paylaştırıyoruz.Fırına verip pişince afiyetle yiyoruz.
 
Sevgiler arkadaşlar...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder