10 Mayıs 2013 Cuma

Tavsiyelerim

Yüzümüz, cildimiz için her şey alınmaz her şey kullanılmaz değil mi?
Cildimiz için en uygun olanı en kaliteli olanları seçmek yüzümüz için borç meselesi bence.Bazen uygun olur bazen uygun olmaz ama ne yapıp edip iyisini kullanmalıyız cildimize, bende bütçeme uygun olarak seçiyorum işte.Ne çok kaçık ne de çok düşük, gerçi makyajda kaçığa kim kaçmak istemez ki:)Her neyse bende elimde olan malzemeleri sizin için tavsiye de bulunmak istedim inşallah işe yarar aklınızda bu markalarda ki malzemelerle ilgili sorular varsa yanıtını alırsınız umarım.
 
  •  Eyeliner ve diplinerlar ; önce eyelinerin gözlere bakışlara yüz ifadesine çok ayrı bir hava kattığını belirtmek isterim.Pastelin diplinerini kullanıyordum o bitince kuzenimde gördüğüm golden rose diplinerini aldım.Pastel dipliner mükemmeldi koyuluğu , koyu siyah rengi ve akmayışı oldukça çok iyi.Fakat anı şeyi Golden Rose eyeliner için aynı şeyi söyleyemeceğim , rengi hiç iyi değil akıcılığı , sürmesi kullanışlı değil tavsiye etmiyorum arkadaşlar gereksiz para vermeyin ama pastel dipleneri kesinlikle alın ve deneyin derim.Bir de Rossman dan aldığım Liquid eyeliner da fena değil kullanışlı ama iddialı değil uygun fiyatda gördüğüm için alıp denemek istedim yalnız bir daha alınmayacak bir ürün.

  •      Loreal concealer şu an arayıp ta bulamadığım ürün, çok aradım bulduğumda ise renk olmayışından dolayı alamadım, bu concealerı çok sevdim ve gerçekten işe yarıyor kullanışı mükemmel , kapatıcılığı akmayışı da en güzel özelliği.Galiba yeni tasarlanmış olarak tekrar çıktı, en son sorduğumda yenisi çıktığını söylediler ama benim aradığım renk olmadığı için alamadım  ama en yakın zamanda denk gelirsem kaçırmayacağım.Kesinlikle alın ve deneyin derim.

  • Maybellıne Affınıtone concealer ; loreali kullandıktan sonra bulamayınca acil olarak maybellıne concealerı aldım yalnız maybellıne loreal ile kıyasladığımda kesinlikle aynı olmadığını kanıtladım.Maybellıne çok yumuşak kıvam olduğu için sabit kalmıyor.1 numara olmasına rağmen tenime yine koyu gibi geliyor.Bana göre bir daha almam, tavsiyelerimin arasında yer almıyor ne yazık ki..

  •   Max Factor Lasting Performance Fondöten  ; fondöten fazla kullanmama rağmen gerektiği yerde ve yerlerde kullandığım zaman oldukça memnun olduğum bir ürün.Akmayan kalıcılığı çok iyi ve saatlerce kalan bu ürünü seviyorum.Kapatıcılığı , kusursuzluğu da güzel.Cildinizi sürekli tazelemek zorunda kalmıyorsunuz.Tavsiyemdir :)

  • Flormar Concealer ; bu ürün hakkında fazla konuşmak istemiyorum flormarın standında ki kızın zorla sattığı bir üründen ne kadar bahsedebilirim.Çok kötü kullanmıyorum duruyor zaten fondöten desem değil , göz altına sürdüğünüzde çok koyu mor halka oluyor sanki zaten ben beyaz tenli olarak sürdüğümde düşünün artık , kesinlikle almayın bence, tavsiye etmiyorum arkadaşlar .

  • MaxFactor  Creme puff  pudra ; oldukça memnun olduğum pudra. Kapatıcılığını çok seviyorum kokusu çok hoş.Ciltte kalışı ve pürüzsüz oluşu gayet iyi.Severek kullanıyorum şiddetle tavsiye ediyorum :)

  • Flormarın far paleti ; göz rengime ve bana en uygun olan mat renkler olan far paletini severek kullanıyorum.Toprak renklerinde, doğal renkler.Gölge yaptığımda çok hoş duruyor.Çantamdan eksik etmediğim bu ürünü sizlere de tavsiye ediyorum.

  • Maybellıne Eye studio Mono 710 Blazing Brown ; bu tekli farın rengini çok sevmiştim biraz pırıltı ama dokusu çok güzel olan bir far. Günlük ve gece yaşantınızda rahatlıkla kullanacağınız bu ürünü sizlerde deneyin bence.

  • Givenchy'nin en mükemmel rimeli diyebilirim.Bir harika ötesi rimel sürdüğünüz an hemen Türkan Şoray olursunuz diyebilirim.O derece mükemmel ve harika bir rimel.Yoğunluğuna diyecek bir şey yok.Suya dayanıklılığa da ayrı bir olay,, çıkmıyor , çıkmıyor :) Sizlerde türkan şoray gibi bir kirpiklerim olsun isterseniz takma kirpik etkisi yaratan bu rimel çantanızda bulunması gereken bir ürün..Şiddetle tavsiye edilir:)

  • Son olarak ,Loreal telescopic rimel ; severek kullandım ve bitirdim bile, ben genellikle uzun gösteren özelliği olan rimelleri alıyorum.Kirpikleri teker teker ayırarak uzatıp belirginleştiriyor.En yakın zamanda tekrar almak için sırada bekliyor,deneyin derim.

 Şimdilik bu kadar , hoşça kalın mutlu kalın...

 
 

 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder