5 Mayıs 2013 Pazar

Lancome La Vie est Belle

Kızlarrrrrrrrrr bu parfüme alı koyamazsınız şimdiden söylüyorum.Şeker mi şeker ,tatlı mı tatlı:)
Bu parfümü  denemelisiniz, almalısınız, test etmelisiniz, ama bu kokuyu koklamalısınız.
Bayıldım, bayıldım.Koku o kadar kalıcı ki yıkasanız bile giysilerden çıkaramazsınız etkisi çok kalıcı.
Şu an Gucci kullanıyorum inanın ama Gucci de 2-3 fısla kokuyu hissedemiyorsunuz,  çok sıkmalısınız ki koku anca o zaman kalıcı kalıyor bilmiyorum ama sıktığım kokuyu hissedicem burnuma kokusu gelicek::)
Lancome şu sıralar en favori parfümünü yok satıyor.En çok kalıcılığı beni kendisine çeken ve rahatsız etmiyor yoğunluğu ağırlığı asla rahatsız etmiyor.Sıktığımda koku beni mutlu ediyor, mutlu ettiği için de seve seve kullanıyorum.Şekerli ,keskin, kalıcı parfümlerden hoşlanıyorsanız işte budur diyorum.Kalıcılığa tekrar dönüyorum örnek veriyim de iyi anlaşılsın; 3 hafta önce işe giderken gömleğime sıktım gün boyunca zaten kalıcılık hat safadaydı, eve geliyorum gar dolabımı açıyorum dolabın her yerini koku kaplamış ve diğer giysilere de geçmiş ben nasıl yani dedim o kadar yani kızlar.Şeker tadında dediysek öyle çok da öyle ağır kokan şeker değil yahu:)İçeriğinde iris çiçeği konsantresi, yasemin ve zambak özü, portakal çiçeği özü ve paçuli esansından oluşuyormuş şöyle ki; "hayat güzeldir" ismini hak eden mükemmel bir koku.Tavsiye ediyorum arkadaşlar deneyin bence..
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder