30 Nisan 2013 Salı

Moulinex fresh express

 

 
Herkese selamlar;
Mutfağımdan sesleniyorum sizlere:)
Biliniyor ki yemek yapmak , mutfakta zaman geçirmek benim için bir aşk.Mutfakla ilgili her konu ilgi alanımdır diyebilirim, mutfak aletlerinden sofra takımlarına, cam eşyalar, mutfak araç gereçleri kısacası mutfak = yeme&içme.
Çalışmıyorken evde sürekli bugün ne yapsam , ne denesem diye uğraşıyordum.Bir aralarda sağlam bir rende yada dilimleyicilere takmıştım,mutfakta işlerimi kolaylaştıracak, dilimleme,doğrama gibi işlemi kolayca yapabilecek doğrayıcı arayışına girmiştim.
Hafta sonu avm de gezerken Molinex i indirimli fiyatını görünce özelliklerini  ve detaylarını hemen öğrendim.Gerçi direk onun tatlı kırmızı ve küçük oluşu insanı cezbetmiyor değil hani.
Hemen aldım eve gelince de denemek istedim.Sonuç gayet  güzel ilk havucu denedim hızlı ve pratik bir şekilde rendeledi. 5 farklı bıçağı var bıçaklar; ince ve kalın rende- ince ve kalın dilimleyici ve 5 farklı peynir rendesi var.Onun dışında direk tabağa servis , kolay kullanım, anında hızlı sonuç alıyorsunuz.Küçük olması da avantaj her yere sığıyor fazla yer kaplamıyor.
Diyet yapanlar öğlen salata hazırlayanlar için de büyük kolaylık ince dilimlerle kabak, havuç, elma gibi malzemeleri ince rendeden geçirip hemen servise hazırlayabilirler.Temizlenmesi de kolay ve arkada kalan kablosu ise iç kısımda gizli, kullananlar bilir elbet.
Kısacası ben memnumum ve severek kullanıyorum.Tavsiye de ediyorum hatunlar:)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder