18 Mayıs 2013 Cumartesi

Allıklar

 
 
Sıra geldi allıklara..

Pembe gülüşler, bebeksi gülümsemeleri güzel allıklara borçluyuz.Makyaj da en çok sevdiğim allıklardır. Yüzün ifadesine , görünüşüne bambaşka ifade katmıyor mu ? Canlılık, kanlılık geliyor yahu :) Bir de sarışınsanız büyük kurtarıcı değil midir? Soluk yüzlere , hasta gibi görünen yüzümüze iyi bir kurtarıcı olduğunu düşünüyorum.Bir rimel , bir allık hafif bir ruj kendimizi mutlu etmeye yada hoş bulmaya yeterlidir.

Allıklar uzun ömürlü olduğu için yani toz olduğu için sürekli yenilenmeyen ve yenisi sürekli alınmayan bir kozmetik ürünü olduğu için yerinde sayıyor. Ez azından benim allıklar bu şekilde) Tabi  ki ne kadar kullanıldığı ve ne sıklıkta kullanıldığı da önemli .Mevcut bulunan allıklarım da bu şekilde ve sevdiklerimi sizlerle paylaşıyorum, paylaştım bile :)

  • Solda ki ilk sıra ; Flormar Şeftali rengi hafif güzel kokulu toz allık , hoş duruyor , ciltte , fakat bir iki defa kullandım.

  •    Top allık ise yıllar önce Avon dan aldığım top allık o kadar olmuş ki özleşmişiz resmen ben nereye gidersem o da orada.Üniversiteye gitti vardı evlendim yine var :)Bronz rengi yazın da çok hoş duruyor hani:)

  •   Yuvarlak beyaz kapaklılar ; pembe ve şeftali rengi .Günlük yaşantı da genellikler onları kullanıyorum, hafif ve hemen uçmuyor seviyorum bu allıkları :)
   
  • Ortada kalan siyah ise ışıltılı genellikle gece kullanım için mükemmel. Arkadaşımın hediyesi özel ve güzel.

  • En sağda siyah kapaklı ise ;  Avondan aldığım gözaltı -yanak-kaş altı-alın  için kullanılan krem kıvamında kapatıcılığı olan bir ürün.Leylak rengi; gözaltı, yanak için. Pudra renginde olan ; gözaltı koyu halkalar için. Turuncu- kayısı renkte olan ; elmacık kemiği ve kaş altı için ve en son sarı bölme ise : alın ve burun için kullanılmakta .Güzel ve kullanacağınız bir ürün ama şimdi avon da olmadığını biliyorum.

  •   Önde olan Maybelline rengini çok beğendiğim için aldığım anlık bir allık :)Hafif ışıltılı ve ciltte abartı durmayan güzel bir allık.Severek kullanıyorum)

  • Uzun olan Golden Rose nin evlenmeden önce gördüğümde çok beğenerek aldığım ama hiç kullanmadığım bir allık.Kullanmak hiç kısmet olmadı çünkü genellikle gece giden bir allık.  Her zaman kullanılmıyor açıkçası..

         Sevgilerle, hoşça kalın...
       

   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder