4 Mayıs 2013 Cumartesi

Clınıque moisture surge

 
Neme ihtiyacımız var arkadaşlar.Neme doymalıyız neme.
Ben uzun zamandır nemlendirici krem araştırıyordum, ee yüz diyince en iyisi olsun cildinin bakımını ve nemini en iyi şekilde üstlensin isteriz. Yaş olarak 25 yaş altı olunca malum  kaliteli ve sadece nemlendirme görevi olsun istiyorum, çünkü hangi yaşa hangi kozmetik ürününü tercih edeceğine dair o kadar çok kafan karışıyor  ve karıştırıyorlar ki..Yaşımıza uygun nemlendiriciyi seçmek atlanmaması gereken bir konu bence. Kozmetikçilerde nemlendirme özelliği olsun diyorum hemen içeriğinde kırışıklık önlemi, göz altı için bilmem ne;  Clınıque bu kremi çıkardığında bu demiştim ama araştırmadan da edemedim:) ben bu markayı seviyorum ve güveniyorum açıkçası cildim için alt düzeylerde olan markaları tercih etmek istemem.Geçenlerde tekin acar a gittim ve direk clınıque standına yönelip nemlendiriciyi aldım , tabi 25 yaş altı sadece nemlendirme özelliği olsun dileği mide yerine getirdim.Kullanımına gelirsek; anlatıldığı gibi nemlendirme kalitesi çok iyi.
Özel formülündeki alo e suyu ve gliserin sayesinde cildin nem dengesini ayarlayarak cildi sakinleştiriyor.Cildi onararak nemi hapsetmesinin sağlarken, aynı zamanda zararlı çevresel etkenlerden koruduğu gibi, cildin daha genç canlı ve sağlıklı görünmesini  sağlıyor.
Makyaj altı bazı olarak veya güneşe çıkmadan önce güneş koruyucu altına kullanımı da mükemmeldir.Ben genellikle duştan sonra nem oranı daha fazla olsun diye kullanıyorum, dediğim gibi makyaj atı baz olarak kullanınca mükemmel sonuç alıyorsunuz.
Günde 2 defa sabah ve akşam temizlenmiş cildimize bir güzel tüm yüzümüze uygulayarak cildimize gereken nemi sağlamış oluyoruz.
O zaman yaşasın cildimiz yaşasın kremler:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder