7 Mayıs 2013 Salı

Mis saçlar bakımlı saçlar


Bir bayanın endamını şanını yüzünün güzelliğini ortaya çıkaran nedir  tabi ki uçuşan saçlarımız.Saçlar her şey bence bizi biz yapan insanın ifadesini , kişiliğini yansıtan; rengini,kesimini,biçimini her şeyini ortaya çıkaran en önemli unsur.Bir zamanlar bende sarı saç serüveninden geçmiştim ama 2 senedir çok şükür kendi saç rengim gayet memnun ve bahtiyarım:) Dip boya gelmesi gibi bir sıkıntım yok ama tabi zamanında ilk saç rengimi yıprattığım için ne fayda diye düşünüyorum zaten ilerde beyazlar çıkacak bizde elbet o zaman boyarız evelallah:)

Gelelim şu anlık elimde olanlara saçımın çok fazla bir neme yada çok fazla bakıma ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum(kuaförümün de onayını alarak tabi ki:)ama ben gene de etkisi olabilecek ürünler kullanmaya çalışıyorum.Kullandığım ürünlerden bahsediyorum sizlere canlar;

  • Soldan ilk iki sırada ki resimde de göründüğü üzere Avon un saç bakım yağı arkadaş ım  da gördüğümde işe yarıyor mu memnunmusun diye sorduğumda olumlu yanıtlar aldım Bende deneyim o zaman bakalım diyerek aldım ilk aldığımı kullandığımda saç uçlarımı yumuşak ve canlı yaptığını söyleyebilirim, ayrıca saça güzel bir parlaklık da veriyor.Daha sonra o azalmaya başladığında da argan yağlı olanı çıktı onu da aldım kokuları çok hoş saçta çok güzel bir koku bırakıyor.Alınır mı alınır pişman olmazsınız zaten fiyatı da gayet memnun günlük kullanım için gayet kullanışlı.
  
  • Soldan 3. pembe sprey ise o da Avon un spreyi. Geçen yaz almıştım yaz için güzel bir sprey.Kokusu mükemmel.İçeriğinde Saç tazeleyici olarak geçiyor. Gün içerisinde saçınıza sıktığınızda kalan koku ve tazelik güzel.

  • Bıoblas ise ; saç dökülmesine karşı sıvı saç kremi. Bir aralar çok fazla dökülmeye başlayan saçlarıma alıp denemek istedim, çok etkili olacağını söyleyemeyeceğim ama neye yaradığını da anlayamadım:) Bitsin üzülmeyeceğim yani.Bir de Bıoblas ın saç kremini kullanmıştım onda da bir şey anlamadım.Bana göre illa alınması gereken bir ürün değil , denemek isterim derseniz deneyip kendinizin karar vermesi en güzeli.
   
  • Loreal Elseve gelelim ; yıpranma karşıtı içeriği olan sıvı saç kremi yine günlük kullanım için.Saçın yıpranmış kısımlarını ve kırıklarını onaracağını vadediyor.Loreal için ne çok iyi ne de hiç işe yaramıyor diyeceğim, çünkü bakıyorum kullanım sonucu fazla çözemedim. Alıp denenebilir düşünüyorum.

  • Schwarzkopf  GLISS ; içlerinde en iyi bu diyebilirim.Sonuç olarak etkisini faydasını görüyorsunuz.Çok yıpranmış ve Kuru saçlar için (ekstra hasar onarım spreyi).Sprey çikolata kokuyor.Ayrıca sprey Kratin içeriyor en güzel yanı bu.Keratin saçlarda ki hasarı mükemmel şekilde onararak sonucu en iyi şekilde kanıtlıyor.Alın deneyin bence dostlar:)
        Hoşça kalın arkadaşlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder