15 Mayıs 2013 Çarşamba

3.Senemiz kutlu, mutlu olsun...

Evet..3 sene önce bugündü her şey çok güzeldi , yine güzel hep güzel..

Zaman çok çabuk geçiyor, insanoğlu yaşama öyle bir kaptırıyor ki ne zaman geçmiş , hangi ara bu kadar yol katetmişiz diye sormadan geçemiyor değil.Bizim de bugün itibariyle dolu dolu 3. senemiz oldu.Çok şükür bugünleri yaşamak , 3 sene oldu diyebilmek ne mutlu. Onca yaşanmış şeyler, sıkıntılar, sağlık sorunları, bekleyişler, olaylar, işler; acaba küre olsa geçmişe dönüp baksak o senenin içinde neler yaşanmıştır.

Genç yaşımda olmamama rağmen hayatımda en iyi aldığım karar, ve beni doğru kararda asla yanıltmayan bir olay evlilik.Evlilik asla aklımda yokken , ve hiç hesaplanmamışken Allah karşıma bir insanı çıkarıveriyor ve diyor ki siz bir arada olmalısınız , siz bir yuvada buluşmalısınız.Biz de o yuvada buluşuveriyoruz.Her zaman evlenmekten , evli olmaktan niye evlendim , erken evlendim demedim ,Allahım da dedirtmesin inşallah.Herkes doğru insanla bu duyguyu yaşamalı, paylaşmalı diye düşünüyorum.Ayrıca bazı insanların da erken evlenme , yada geç evlenme kavramlarını anlamıyorum.Bana çoğu kez erken evlenmişsin diyenlerle karşılaştım.Erken olabilir ama Allah karşına çıkarınca karşı tarafın her şeyi tam ve hazırsa seninde bekleyebileceğin bir şey olmuyor ve ben evlilik konusunda kendime sonsuz güveniyordum belki de her şeyin başı buydu.21 yaşımda evlenmenin sorumluluğu bana hiç zor ve güç gelmedi, gelmeyecekte.İyi ki evlenmişim ve iyi ki doğru insanla hayatımı birleştirmişim.Çok şükür Allah bu duyguları herkese nasip eder inşallah.Daha nice evlilik yıl dönümlerimize olsun.

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder