26 Nisan 2013 Cuma

İzmir ! İzmir...

Heyooo!!!!
 
Eşimin işi gereği geçen sene bu zamanlar İzmir ' e  daha doğrusu Manisa ya taşınmıştık.Niye İzmir le, Manisayı bir şehirde bütünleştirdim , çünkü iki ayrı şehirin arasında 15dk  var :) 15 dk da plakalar değişiyor yahu :) Manisa dan İzmire 15 dk da geçebiliyorduk.Manisa küçük bir yer olduğu için çoğu kişi İzmire kendini atıyor.Malesef İstanbuldan gidince küçük bir kutuya sıkışmış gibi hissettik , gerçi herşey çok farklı kültür, insanlar , çevre , gelişmişlik.Orada yaşayanlar beni yanlış anlamasın , yaşanmıycak yer değil hem ne demişler doğduğun değil. doyduğun yer diye.:) Fakat malum dediğim gibi bunu  yaşamak gerekiyor ; İstanbuldan giderseniz,  ya da gidenler beni anlayacaklardır diye düşünüyorum. Biz 6 ay kadar kalabildik , geri pılımızı pırtımızı toplayıp kaldığımız yerden devam ettik.Bana sorarsanız İzmire günü birlik gezmeye giderim, Çok sınırlı yerler var.Biz bir süre git gel yapmadan sıkılmıştık.Uzatmayayım İzmirden Hatıra kalan anılar canlansın diyelim. Bu fotoğraf da İzmirden hatıra kaldı.
 
Oturduğumuz yerde yanımızda rengarek güzel mi güzel menekşeleri izlemekten bıkmamıştım, eee tabi fotoğrafını çekemeden de edemedim ....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder