21 Haziran 2013 Cuma

Yeni cicilerim


Yeni Aldığım Oriflame ürünlerim yani yeni derken mayıs ayının tabi daha yeni fırsatını bulup yüklediğim için benim için yeniler.:)

Bir duş jeli sever ailesi olarak , 3 tane duş jeli kullanılmak üzere evimize teşvik ettiler. :) İlk başta şu an SPA olanı kullandık kokusu mükemmel içinde küçük parçacıklar var.Ben duştan sonra kokusu kalıcı olanların hastasıyım :) (gerçi her ne kadar kalsa da ben yine vücut kremi sürmesem olmaz ki:)
Diğer jellere geçmedim daha bakalım kullanınca haberdar ederim.

Air olan parfümü de denemek için aldım.Ev de kullanırım diye daha doğrusu ne yalan söyleyeyim.Açıkçası kokusuna fazla güvenmiyordum , ama çok hafif , çiçeksi güzel bir parfüm beğendim.Aldığıma değdi sevdim, sevdim.

Bir de kapatıcı stick denemek istedim. diğer takip ettiğim blogda ki arkadaşlardan iyi yorumlar gördüm hep ; çay ağacı ve biberiye özlü  rahatlatıcı etkisi olduğu yazıyor kokusu da buram buram gerçekten çay ve biberiye  kokuyor :)hem kapatıcı özelliği  hem de çay ağacı sivilcelere iyi geliyormuş ,,,bakalım kullanınca göreceğiz ben bir iki defa gözaltına kullandım güzel.

En son da sabun var, çok güzel kokuyor daha kullanmadım nemlendirici aloe vera ve karpuz özlü süper bir kokusu var.
Sizler  de bu ürünlerden kullandıysanız sevdiğiniz- sevmediğiniz yanları nelerdir?

Ciciler bu şekilde...

Sevgiler ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder