2 Haziran 2013 Pazar

Mis Domatesler Mis


Hafta sonu için markette gördüğüm bu mis gibi lezzeti mükemmel kırmızının hası domatesleri aldım.İyi bir domates yedim diyebilirim malum hormonlu zamane domatesler olduğundan.

Domatesi bazen öğle aralarında doğrayıp bir güzel de tuzlayıp yerim.Kan yapsın :)
Allah'ım bütün besinleri ne güzel yaratmış değil mi?
Her şeyin tadı, lezzeti ,şekli, görüntüsü,rengi ayrı ayrı.Çok şükür Rabbime, bize bu lezzetlerden sunduğu için,Allah'ım bu güzelliklerden hiç mahrum bırakmasın.

Hafta sonu yaptıklarıma gelirsek bir kaç örnek resim çektim.

İlk önce bu güzel domateslerden salata yaptım tazecik kıvırcıklarla bütünleşti.




Güzel salatamız bu şekilde.
 
Sabah kahvaltıya da peynirler eşlik etti.

 
Kahvaltı da peynirlerle domatesler bir aradaydı:)
 
Bu güzel domatesler konumuzdu ama gerçekten bunlardan kutu kutu almak istedim.Bir koca domates de bu lezzet yoktur yani.Domatesler le bir kaç foto çektim sizin için.
 
Herşey gönlünüzce olması dileğiyle...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder