7 Ocak 2014 Salı

Şeker hamurlu kurabiyelerim ve mini avon alışverişim


Merhabalar,

Çalışmak , çalışmak durmadan çalışmak.Bu aralar bu durumdayım. Ev , iş  derken çalışmaktan kendimi unuttuğumu oluyor mu desem evet oluyor ,  ama hemen farkedip kendimi topluyorum çok şükür. 

Evde zamanım olmadığı için şu an postu işten yazıyorum.

Eşimin kuzeni doğum yaptı ben de ona şeker hamurlu kurabiye hazırlayıp götürdüm. İlk deneyimim umarım beğenirsiniz. Bebeğin annesi çok sevdi.Haliyle beğenilince  bende iyi ki yapmışım dedim. 

Ailece galatasaray fanatikliler. Galatasaraylı olmalarından yola çıkarak hazırlamam iyi oldu.

Bakalım acemi olarak ilk yapılan kurabiyeleri nasıl bulacaksınız? 




Bu şekilde hediye edildi.  :)


Bir de avon alışverişim var ;


Duş jelleri ve sabunlar evde bu ürünler yanımda olduğu için bunları görüntüleyebildim.

Parfüm hakkında netten biraz araştırma yaptım herkes çok olumlu yorumlarda bulunmuş. İlk defa almadan önce hiç koklamadığım bir parfüm aldım. İyi ki de almışım diyorum çok beğendim kalıcılığı,  ve hiç ağır olmayan kokusu çok güzel. 


Colortrend' in yenilenmiş olan rujlarını yeni aldım. Bir önce ki serileri güzeldi , ama bunlar daha güzel ve dış dizayn olarak hoş olmuşlar. Pigmentleri de çok hafif.

Solda ki ;Rıch Ruby , kırmızı ya yakın ama kıpkırmızı dudaklar olmuyor.Sürüşü krem gibi çok sevdim.

Sağda olan ise; Passion da pembe ve nar çiçeği gibi çok güzel naturel bir renk.

Rujlar bu değişimi çok güzel tamamlamış.

Şimdilik bu kadar .

Sevgilerle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder