5 Aralık 2013 Perşembe

Clinique Alışverişim


Merhabalar,

Bu aralar alışveriş zamanı ! Daha önce kullandığım Clinique nemlendiricim bittiği için yine kesin olarak alacaktım. Karma bir cildim olduğu için jel kıvamında ki nemlendirici bana çok iyi geldiğini söyleyebilirim. Kullananlar bilir yağlanma hissi hiç yok , o yüzden favorilerim arasında.

Dün bu saatlerde işte internette gezinirken ,  Tekin Acar da 8 parçadan oluşan set 79.TL olduğunu belirten bir kampanya gördüm. İş çıkışı yakınlarımda ki avm'ye  gittim. Zaten nemlendirici almaya gidecektim üstüne bir de bu gelince benim çok mu çok hoşuma gitti. 
Boyutları çok büyük değil yalnız ama zaten her birinin kullanımı epey gider diye düşünüyorum.

Resimler gelsin o zaman ,


Belirtmek istediğim ; sağ taraftakiler kutudan çıkanlar , sol pembe çantanın olduğu bölüm ise  testerler.

Kutuda olanlar : Rimel, Göz bakım çevresi için nemlendirici , Yaşlanma karşıtı krem, Göz makyaj temizleyici , Lipgloss, şeftali renk allık,  yüz temizleme jeli ve makyaj çantası.

Sol Kısımda yer alan tester ürünler ise ;
Pembe çantanın içine koyulup hediye verilen ürünler. Sadece büyük yeşil kutudaki moisture surge benim ayrı olarak aldığım nemlendirici. 
-Küçük aynalı fondöten , hacimlendiren rimel, nemlendiricinin en küçük boyu, göz altı için bilyeli serum (en büyüğünden alacağım sonra) yine yüz temizleme jeli.


Bakalım kullanmadığım ürünleri kullanıp deneyeceğim. Clinique alışverişim bunlardan ibaret:) 

Güzellikler hep bizlerle olsun.

Sevgilerle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder