23 Eylül 2013 Pazartesi

Ben Geldim...

Herkese selam

Yoktum evet ortalıklarda aklım kaldı,oturup bakamadım, şimdi yazacağım, yarın yazacağım derken bu zaman oldu.Geçerli sebeplerim vardı elbet :)

Okullar açılmadan önce Ankara'dan annem ve kardeşlerim geldi. Ben işte onlar evde 2 hafta geçti.Uzun uzun zaman geçirip hasret giderdik. Her zaman görüşemiyoruz ne de olsa ,onlarla geçirebildiğim kadar uzun zaman geçirmeye çalıştım.Çok özlüyorum çünkü. Onlarla zaman geçmesi, işden eve gelmesi, yemek, sohbet, misafir derken  zamanı bu zaman ettik.

Ardından Eşim iş için sertifka almaya Bulgaristana gitti.Annemler varken rahat oldu yalnız kalmadım.Annemler gidince annannemle teyzem geldi :) Hiç bu kadar çok misafirim gelmemişti.:) Teyzem İstanbul da ufak bir operasyon için gelmişti bu süreçte de bende kaldılar.Çok da güzel oldu.Çünkü İlk defa evime geldiler. Evlendikten sonra annemler hariç diğer yakınlarımdan kimse gelmemişti.Bu yaz bana detoks oldular:)

Veee annannemler gidince eşimle biz ev temizleme işine girdik.Zorlu bir süreci 2 günde atlattık, derken ertesi gün kapı çaldı ve babam karşımda :) Bana süpriz yapmış o da hiç gelememişti işlerinden dolayı sonunda geldi ve ben çoookk mutlu oldum.Evime yuvama babam gelmişti. 4 gün de babamın kalışıyla sohbet, muhabbet babamın İstanbul gezileri derken babam da  gitti.

Kocamla ben başbaşa kaldık. Ev kalabalık olunca eşimle biz bir tuhaf olduk, bir sessizlik bir yadırgama :) Neyse ki insanoğlu 2 gün içinde normal yaşantısında dönebiliyor.

Böyle bir gecikme sebebimi yazayım derken , lafı havanın soğumasına getiriyorum.
Artık bir eve kapanma modu gelmiş bulunmakta.Ben de hırka trençkot ne varsa çıkardım.Sizin için de bir kaç trençkot modeli seçtim.

Sevgilerle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder